srinering FotoPages

By: shahrul hizam mokhtar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Sunday, 23-Apr-2006 09:39 Email | Share | | Bookmark



lama tul tak update Fp aku yg boleh dikira usang ni..


Thursday, 30-Mar-2006 00:55 Email | Share | | Bookmark
Kitab dan aku...



Mungkin tak der aper yang menarik dlm gamba ni.. tapi nilah dia natijah ketandusan idea..


Tuesday, 21-Mar-2006 13:03 Email | Share | | Bookmark
Minum petang...

 


Quote:
Setelah penat pusing² tengok Walili.. kita lepak² plak tengok makanan nie sementara dpt snap tempat² baru.. aper pun skrg perlu amik masa skit, maklumlah tak kemana² seminggu dua ni.kena pikir keje skolah plak tu.. pening kepala gak nak kena buat tesis dlm bidang yang kita tak minat... apa pun doa²lah dapat buat yang terbaik. Wassalam.


Thursday, 16-Mar-2006 12:01 Email | Share | | Bookmark
Selamat tinggal Walili..

 






Demikian berakhirnya koleksi Walili


Thursday, 9-Mar-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net